Author Topic: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!  (Read 330 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Octopussy

  • Executive Member of
  • SHOGUN Council
  • Ronin Aji
  • *****
  • Posts: 6199
  • GPM's Administration
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!
« on: August 13, 2012, 12:07:26 AM »
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!





Semoga Hari Raya ini kita kecapi dengan rasa bersyukur ke hadratNya
dan kepada semua pemancing, kami di GPM mengucapkan Selamat Hari Raya
Aidil Fitri, maaf zahir dan batin.

Drive balik kampung tu, hati-hati le...

Aku pada Raya pertama ada di Kuala Lumpur, manakala raya kedua dan ketiga
ada di Teluk Intan...jangan lupa bawa rod & reel!...

Kalau ada terserempak tu, tegur-tegur le..teman mate dah rabun sket..hehehe...

019-2723301 - Octo

;)

Offline Kikilala

  • Executive Member of
  • SHOGUN Council
  • Ronin Aji
  • *****
  • Posts: 3809
Re: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!
« Reply #1 on: August 13, 2012, 12:30:01 PM »



Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua Warga GPM!

Macam biasa, raya pertama sampai lah ketiga aku ada di Kuantan. Raya keempat balik KL dah kena kerja adesss.

Sapa - sapa yang nak lepak minum - minum kat Kuantan dialu- alukan. Nak datang beraya pun boleh hehe.

Akhir sekali, jika ada salah dan silap dari diri ini, harap dimaafkan.

Moga perjalanan pulang ke kampung dan perjalanan balik ke rumah selamat ada nya.

Offline bestfish

  • SAMURAI II-Treasurer
  • Ronin Aji
  • ***
  • Posts: 1021
  • Majulah sukan memancing....
Re: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!
« Reply #2 on: August 13, 2012, 12:31:45 PM »
selamat hari raya untuk semua gak.. maaf zahir batin.. raya pertama aku ada kat sentul n raya kedua dah cabut balik Sg Siput.

Offline abudanial

  • Ronin Aji
  • ******
  • Posts: 1890
  • Biar Putus Taly, Janjy Dapat Ikan Best
Re: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!
« Reply #3 on: August 13, 2012, 01:44:28 PM »

Pergi memancing membawa joran,
Mak Bonda teringin si Ikan Patin,
Salam Sepuluh jari ku hulurkan,
Memohon maaf Zahir & Batin.
 :friends:

Offline sweetyus

  • SPECIAL FUNCTION
  • Maguro
  • **
  • Posts: 208
Re: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!
« Reply #4 on: August 14, 2012, 11:38:51 AM »


Bagi mereka yg dekat2 tu, jemput laa datang ke rumah nyerr  ;)

Offline Octopussy

  • Executive Member of
  • SHOGUN Council
  • Ronin Aji
  • *****
  • Posts: 6199
  • GPM's Administration
Re: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!
« Reply #5 on: August 14, 2012, 03:54:46 PM »
Yang dekat-dekat aje jemput? yang jauh tak jemput ke? hemm...nyampahh..

Offline sweetyus

  • SPECIAL FUNCTION
  • Maguro
  • **
  • Posts: 208
Re: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!
« Reply #6 on: August 14, 2012, 04:21:56 PM »
Yg jauh2 tu kalau dah ada dekat2, dijemput jugak..
Bukan apa Oct, sat g kalau ajak yg jauh jenuh nk kena mai hehe..

Offline panglimaghaib

  • Executive Member of
  • SHOGUN Council
  • Mekajiki
  • *****
  • Posts: 377
Re: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!
« Reply #7 on: August 15, 2012, 01:14:17 PM »
Selamat hari raya kawan2 smua..mintak maaf kalau byk kata2 yg kasar pernah sy tujukan secara langsung dan jgk x langsung..halalkan makan dan minum..yang balik kampung tu hati2 memandu..sapa2 yg ada kt k.l bole halo2..kepada 'orang tua' AbuD, mintk maaf sb sy byk mengumpat masa d rompin ari tu..hehehe..jgn mara aaa...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN..

Offline farid71

  • Sawara
  • **
  • Posts: 63
Re: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!
« Reply #8 on: August 15, 2012, 02:22:23 PM »
Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd semua Sahabat2 di GPM!

Thn ni blk Keterah Kelate rumah mertua...hari ke4 dh blk KL...

Semoga dihari lembaran yg akan dtg ni memberi makna kpd kita...

Akhir sekali Maaf Zahir & Batin!

Offline Octopussy

  • Executive Member of
  • SHOGUN Council
  • Ronin Aji
  • *****
  • Posts: 6199
  • GPM's Administration
Re: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI untuk semua!
« Reply #9 on: August 15, 2012, 02:55:30 PM »
Selamat hari raya kawan2 smua..mintak maaf kalau byk kata2 yg kasar pernah sy tujukan secara langsung dan jgk x langsung..halalkan makan dan minum..yang balik kampung tu hati2 memandu..sapa2 yg ada kt k.l bole halo2..kepada 'orang tua' AbuD, mintk maaf sb sy byk mengumpat masa d rompin ari tu..hehehe..jgn mara aaa...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN..

Memanggggg......

 


Happy Birthday GPM Forumers!

Powered by EzPortal