Author Topic: Selamat Hari Ulang Tahun GPM  (Read 231 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline rockstar

  • Sawara
  • **
  • Posts: 69
Re: Selamat Hari Ulang Tahun GPM
« Reply #10 on: September 19, 2012, 09:11:18 PM »
Dam dam dum...bunyi mercun

Offline Octopussy

  • Executive Member of
  • SHOGUN Council
  • Ronin Aji
  • *****
  • Posts: 6199
  • GPM's Administration
Re: Selamat Hari Ulang Tahun GPM
« Reply #11 on: September 20, 2012, 09:15:42 AM »
Rock..meh le turun Sentul ngopi bila-bila free..

Offline syah8979

  • Ronin Aji
  • ******
  • Posts: 1466
  • casting, picture, release...
Re: Selamat Hari Ulang Tahun GPM
« Reply #12 on: September 20, 2012, 10:13:25 AM »
Tq Syah...bila nak turun join ngopitiam...lama dah tak nampak muka ko....

sangat jauh la bro Octo...xtahu la camne nak dtg jenguk muka lagi lepas nie....unless kalau ada hal nak ke KL baru la dpt menyinggah ke PakTam tu....  :-X

Tu laa..nak buat camana..takpe le., asalkan terus menyokong GPM dan
ingat kawan2 disini pun dah syukur alhamdulillah terima kasih..

mane bleh lupa GPM....banyak ilmu dah cedok kat sini dan kawan2 GPM....bila dah lama dulu tinggalkan dunia memancing, bila mula balik baru la kenal GPM dan dapat ilmu baru, terkini dan boleh dipraktikalkan....sampai berjaya dan akan terus berjaya...  :PDT_Armataz_01_37:

sokong 100% GPM  :88:

Offline syah8979

  • Ronin Aji
  • ******
  • Posts: 1466
  • casting, picture, release...
Re: Selamat Hari Ulang Tahun GPM
« Reply #13 on: September 20, 2012, 10:14:28 AM »
Dam dam dum...bunyi mercun

tunggu la chinese new year nanti ada la mercun...awal lagi ni rock... :cheer:

Offline rockstar

  • Sawara
  • **
  • Posts: 69
Re: Selamat Hari Ulang Tahun GPM
« Reply #14 on: September 20, 2012, 10:37:04 AM »
Rock..meh le turun Sentul ngopi bila-bila free..

jumaat mlm sabtu gak ke?...ada coordinat?.... >:D....lame x melepak....

Offline Octopussy

  • Executive Member of
  • SHOGUN Council
  • Ronin Aji
  • *****
  • Posts: 6199
  • GPM's Administration
Re: Selamat Hari Ulang Tahun GPM
« Reply #15 on: September 21, 2012, 11:52:19 AM »
Rock..meh le turun Sentul ngopi bila-bila free..

jumaat mlm sabtu gak ke?...ada coordinat?.... >:D....lame x melepak....

Yep, memang Sentul adalah lokasi Ngopitiam minggu GPM...tapi malam ni takde sebab
kengkawan semua keluar KL melepaskan dahaga dan nafsu memancing yg dah cuti lama....

Offline rockstar

  • Sawara
  • **
  • Posts: 69
Re: Selamat Hari Ulang Tahun GPM
« Reply #16 on: September 21, 2012, 02:36:20 PM »
itu macam aaaa.....xpa2...hehehe

 


Happy Birthday GPM Forumers!

Powered by EzPortal